aankomst - Reisverslag uit Peking, China van Niek Weijsenfeld - WaarBenJij.nu aankomst - Reisverslag uit Peking, China van Niek Weijsenfeld - WaarBenJij.nu

aankomst

Door: niekweijsenfeld

Blijf op de hoogte en volg Niek

15 Juli 2011 | China, Peking

Hallo allemaal!!
Of tewel Nihao ;) we zij goed aangekome, de overrstap op moskou duurde echt super lang en we waren DE atractie van het vliegveld met onze klompen.. Al onze voeten doen er zeer van. De 2e vlucht is ook goed gegaan we hadde alleen een vertrraging van 2 uur omdat we niet konde lande vanwege het slechte weer.. Ja ik weet het had dat dan net weer thuis moete laten ;) maar alless is goedgegaan en sandor heeft ons opgewacht met koud bier EN een prive chaufeur die ons naar ons paleis heeft gebracht, wat kunne die chineese rijden zeg :o gratis af te hale bij een pakje boter hierzo:p. De foto's van ons paleis volgen snel! We gaan nu even een kort dutje doen want om 11 uur moete we er weer uit om naar de politie te gaan om ons aan te melden. Verder word het morge alleen maar aklimaatieseren.. Tot snel xxx

• 15 Juli 2011 - 04:38

Joke:

Wat fijn dat de reis goed is gegaan,misschien is er nog wel ergens in de stad iemand die jullie voeten wil masseren ; )

• 15 Juli 2011 - 05:21

Stefanie:

Super! Dat jullie goed zijn aaangekomen! =)

Have fun & Geniet ervan!

• 15 Juli 2011 - 05:52

Agneet:

Heerlijk jongens, dat alles goed is gegaan. Hoe vonden jullie het vliegen?? Nou genieten jongens, hoop dat het weer wel wat beter wordt. Hier is het prut!!!!

• 15 Juli 2011 - 06:11

Kim <3:

Ik ben blij dat de reis goed is gegaan! Lekker bij komen nu en ik hoop dat jullie het echt naar je zin krijgen daar! nouja, vast wel!

Dikke knuffel voor jullie

• 15 Juli 2011 - 06:22

Martin:

Ik heb jullie landing gevolgd via de website van Aeroflot.
    Information:

Pictures of VP-BWW on jetphotos.net
    Pictures of VP-BWW on planepictures.net
    Information about VP-BWW on planespotters.net
    Information about VP-BWW on airfleets.net

Hebben jullie alle tassen nog? ;-)
    Veel plezier!!!!!!

• 15 Juli 2011 - 06:29

Anusca:

He kerels was wel ff spannend he? Maar ben blij dat jullie veilig zijn geland. Veel plezier daar en neem een biertje in La Bamba voor me haha...

• 15 Juli 2011 - 07:22

Nick:

Iemand chinees besteld?

• 15 Juli 2011 - 07:32

Jacq:

ja ik, dubbele portie graag.
    heel veel plezier en fun genieten nu

knuffel van ons allemaal

• 15 Juli 2011 - 08:33

Amy:

Hee Jongens!!

heuul veeul plezierr! en niet te gek doen daar, we know dat bier goedkoop is haha!

Geniet er van ;) !

• 15 Juli 2011 - 08:45

Angela:

heej jongens ik ben blij dat alles goed is gegaan,, heel erg veel plezier,, hoop dat jullie het heel erg na jullie zin gaan hebben,, xxx

• 15 Juli 2011 - 09:29

Stefanie:

Heaa Boys,

Zitten jullie ook nog een dagje op msn ofzo dat we jullie ff kunnen spreken ?

Zojaa welke msn ? Willen jullie die hier anders ff opzetten?

• 15 Juli 2011 - 09:37

Lotte:

moooi dat jullie veilig zijn aangekomen! Geniet er lekker van, en heeel veeel plezier.

xxx

• 15 Juli 2011 - 09:50

Ria:

hey jongens ik ben blij dat jullie goed zijn aangekomen. De reis zal wel vermoeiend en erg lang zijn geweest. Rust nu maar lekker uit. Groetjes aan Sandor.

• 15 Juli 2011 - 10:59

Irmaa:

Heee jongens
    Fijn om te horen dat alles goed is gegaan
    Heel veel plezier en ik jou de site in de gaten

Dikke zoen vanuit het regende beilen

• 15 Juli 2011 - 12:32

Kelly En Ruben:

hoezo naar de politie?:P

• 16 Juli 2011 - 05:52

Yvonne:

klinkt goed!...dat bier...privechauffeur...paleis....

• 16 Juli 2011 - 17:46

OPA EN OMA VERSTEEG:

NOU WIJ LEVEN MET JE MEE EN ZIJN BENIEUWD HOE JE REISVERSLAGEN ZIJN OF JE VEEL SPANNENDE DINGEN MEEMAAKT. GROET AAN JE VRIENDEN EN EEN KNUFFEL VOOR JOU

• 16 Juli 2011 - 21:48

Agneet:

hoe raar gaat kan het gaan in de wereld...... De zendmast van Hoogersmilde is afgebroken, kan geen contact hebben met Kim en Kelly in Beilen, omdat hun mobiel het niet doet. En dan belt Nick me vanuit China per ongeluk, mobiel zal wel in zijn zak hebben gezeten, Agneet zal de eerste van zijn adressenbestand zijn. Vreemd kan het gaan toch!! Hij klonkt schor, maar had het naar zijn zin.