pakken halen - Reisverslag uit Peking, China van Niek Weijsenfeld - WaarBenJij.nu pakken halen - Reisverslag uit Peking, China van Niek Weijsenfeld - WaarBenJij.nu

pakken halen

Door: niekweijsenfeld

Blijf op de hoogte en volg Niek

25 Juli 2011 | China, Peking

Zo weer even tijd kunne vrij maken voor een nieuwe blog.. Afgelopen woensdag zijn we weer naar een open bar geweest, dat was heel maar wel erg gezellig!!! Toen we uiteindellijk weer naar huis gingen beslote we om eerst nog even wat te gaan eten, hier was roelof in een leuke bui en ging in de plassen stampen, tot hij een gat in de weg over het hoofd zag.. En door ze enkel ging, we wisten niet zeker of het nou gebroken was dus hebben we voor de veiligheid maar wel even op de foto gezet. Donderdag was een beetje een uitbrak dag van de openbar, we zijn de deur bijna niet uitgeweest en savond lekker lang doorgezakt met een pilsie in de hand. Vrijdag zijn we naar een spa geweest (behalve nickert want die was aan de race) heerlijk ontspannen, terwijl nick ondertussen het verkeerde eten bestellen bij de koreaan en heeft het met tege zin naar binne gewerkt want anders vond die het zonde van het geld (€1,50) maar nick is wel nog weze stappe in ze eentje. Zaterdag zijn we weer uit de spa gekomen en weer naar het ziekenhuis om de hechtingen van sandor eruit te laten halen. daarna zijn we naar hohi geweest en hebben daar tandems gehuurd, en een rondje gefietst langs de meren. We waren in een gezellige bui en hebben heel lopen zingen/schreeuwen op die fiets, hiermee trokken we veel bekijkt en wel minstens een millioen keer op de foto gezet door de chineese. Daarna zijn we nog naar het winter paleis geweest, dit is een heeeeeeelle grootte tuin met een vijver met een eiland erin en op dat eiland stond het paleis. Die avond werden we uitgenodigt door tina (een chinees die heel rijk is) om naar vics te gaan. Dit is een club die heel duur is en wij zaten daar aan een VIP tafel.En hebben we een optrede gehad van chamillionair, dit is een hele bekende rapper uit texas. De dag erna konden we eindelijk onze pakken ophalen en ze passen. Dit was heel komisch omdat geen van ons een stropdas kon vouwen.. Toen savonds weer even weze stappen, maar niet heel erg laat gemaakt want vanmorgen moesten we er weer betijds uit. Vandaag zijn we naar een shopping center voor allemaal electronica geweest. En daarna lekker gegeten, alleen herbert was niet mee want die is een beetje ziek.. Maar die hebben we thuis vol gepropt met pillen. Dus we hopen dat die er weer snel bovenop zit.
We gaan nu nog even poole dus tot de volgende keer maar weer
Xxx

• 25 Juli 2011 - 14:04

Joke:

Hallo feestbeesten, ik hoor jullie helemaal niet over de chinese dames!?
    Hoe is het met de klompen? Veel plezier nog, x

• 25 Juli 2011 - 15:16

Wim En Ria Versteeg:

hai niek en boys ook de zieke mannen
    nou mannen???? Niek zorg dat jij een man blijft met een sterke maag want dat ben je aan ons verplicht ha ha.
    leuk verhaal weer. wij kijken er steeds naar uit en opa loopt steeds naar de computer om te kijken of er een mail van jou(jullie) is.
    hier alles oke woensdag de sleutel en dan klussen maar. opa was gisteren jarig maar alleen de fam. verboog was er de rest zwiert en zwerft door heel Europa.
    nou kanjer geniet en tot????? je opa en oma en voor je vrienden wim en ria dikke knuffel

• 25 Juli 2011 - 15:18

Kim:

Ik ben benieuwd naar jullie pakken! Ik mis jullie :(, het is zo stil en rustig zonder jullie :(
    Ik hoor snel weer van jullie!

Dikke knuf vanuit het regenachtige saaie Beilen!
    xxx

• 25 Juli 2011 - 22:08

AMY:

oeeh man in pak!

• 25 Juli 2011 - 22:23

Irma:

hee jongens
    ik kan niet wachten om jullie in pak te zien haha
    jammer dat de fotos dan niet erbij kunnen haha
    het was weer een erg leuk verhaal hoor haha
    alleen dat me broertje een zeer enkeltje heeft is wat minder
    en dat onse hurby ziekjes is is ook niet prettig
    tot over 8 dagen ALWEER
    tis nu zo lekker rustig thuis zonder roelof haha
    heel veel plezier nog en beterschap jongens doe rustig aan

kuss

• 25 Juli 2011 - 22:25

Stefanie:

Helloo Boys!

Zo te lezen alweer veel mee gemaakt dus! ;) Echt leuk joh om elke keer jullie blogs te lezen! Ik ben zo benieuwd naar jullie pakken! =) Noujaa jullie hebben nu bijna allemaal wat gehad, behalve Niek. Dus hopen dat in de volgende blog maar niks staat over nog meer blessures of ziekelingen :P Nou Jongens Nog Super veeel plezier! Nog eeen dikke week en dan komen jullie al weer terug naar het Mooooooie o zo saaaie (Natte) Beilen! =)

Byebye! xx

• 26 Juli 2011 - 09:17

Wijnand En Nicole:

Mogguh feestgangers. Het is wel iedere keer een feest om jullie verhalen te lezen ;) Jullie maken zeker meer mee dan de gemiddelde tourist. We zijn echt heeeeeel benieuwd naar de foto's!

x WNL en straks Ruben ook, die komt vanavond aan.
    P.S. Het is echt heel erg bud weer in Frankrijk!!!!! :(

• 26 Juli 2011 - 10:12

Nick:

Heeyy gangsters Nick hier vanuit china om alle dames gerust te stellen ik denk (weet zeker) China staat op nummer 1 van plorken ;)

• 26 Juli 2011 - 10:19

Lotte:

Ik kan niet wachten tot de foto's er zijn, van jullie spannende belevenissen. hahah.

nog heeel plezier en strekte allemaal! Niek hou jij je maar een beetje sterk met al die zieken.

dikke kus!

• 26 Juli 2011 - 15:25

Milou:

Heee jongens,
    Wat maken jullie toch ook weer allemaal mee..
    Klinkt wel heel gezellig!
    Doen jullie vanaf nu wel allemaal even voorzichtig? want jullie moeten natuurlijk wel heelhuids thuis komen!
    Tot volgende week, want het is echt rustig zonder jullie!

Liefs, en een dikke knuffel

• 26 Juli 2011 - 19:47

Agneet:

Hoi Chinese boys, kunnen jullie al chinees praten?? Ik ben reuze benieuwd naar alle verhalen en foto's. Wat een avontuur, jullie maken van alles mee. Geweldig! En jullie redden het ook nog eens. Wie kan er nou vertellen een keer of 4
    (tot nu toe) in een chinees ziekenhuis te zijn geweest.....
    'k Zie uit naar jullie terugkomst. Hoop dat Nick snel naar Sneek wil komen om alles te vertellen. xxxx

• 27 Juli 2011 - 12:02

Opa En Oma Speedy:

Nihao wereldreiziger,
    leuk om te zien wat jullie daar allemaal beleven. voor ons is het heel byzonder om op zo'n afstand jullie te kunnen volgen. houd alles heel en nog heel veel plezier!